myblog

پس از ورود به سایت میتوانید وبلاگ خود را ایجاد کنید

بازاریابی مدرن و تولید محتوا

نسل جدید بازاریابی و تبلیغات در دنیای امروز پیوندی مستحکم با دنیای تکنولوژی و فن آوری اطلاعات برقرار کرده است. کسب و کارهای نوین و سنتی در روندی شتاب زده رو به سوی تغییراتی بنیادین نموده که پدیده دیجیتال مارکتینگ بدون شک در راس هرم بازار یابی مدرن قرار دارد.

 

 

یکی از فاکتور های موثر در بازاریابی آنلاین، تولید محتوای یگانه و منحصر به فرد به صورت مستمر در جهت بهبود روند جذب مخاطبین و تبدیل انها به مشتری می باشد. محتوای قدرتمند شالوده استراتژی بازاریابی و تبلیغات را تشکیل میدهد که میتوان به جرات ادعا کرد بدون ارائه محتوای آموزنده، استراتژی بازاریابی به سرعت با شکست مواجه می شود.

طراحی استراتژی در شروع یک کمپین تبلیغاتی و پروسه بازاریابی شامل فاکتورها و عوامل متعددی است که بی شک هر یک از آنها به نوبه خود سهمی مهم در موفقیت کمپین ایفا می کنند.

این عوامل بعضا میتوانند با فاکتورهای مشابه جایگزین شوند اما شاید اغراق آمیز نباشد که بگوییم تولید محتوای ارزشمند در یک استراتژی بازاریابی هیچ جایگزینی ندارد.

 

کاهش ریسک سرمایه گزاری های کلان، ایجاد ارتباط با مخاطبین، به کار گیری سیستم های امتیازدهی جهت تحلیل محبوبیت محتوا و باز جذب مخاطبین تنها بخشی از مزایای بازاریابی محتوا می باشد.

در این میان راهکارهای متفاوتی برای بهره گیری از بازاریابی محتوایی وجود دارد که در نمودار پایین قابل مشاهده است.

 

طبق آخرین نظرسنجی های انجام شده 51% شرکت ها در آغاز هر سال میزان بودجه مرتبط  با بازاریابی محتوای خود را افزایش میدهند.45% شرکت ها سعی میکنند میزان بودجه فعلی خود را حفظ کنند و تنها 2% از شرکت ها که عمدتا در سیاست های بودجه گزاری خود دچار اشکالاتی شده اند این میزان را کاهش میدهند.

[embed=videolink]{"video":"

","width":"400","height":"225"}[/embed]

رویای کار آفرینی
7 نکته طلایی در جذب مشتری

نظرات

 
هیچ نظری هنوز
هم اکنون ثبت نام شده? از اینجا وارد شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403
اگر شما می خواهید که ثبت نام کنید فیلد نام و نام کاربری را پر کنید.