myblog

پس از ورود به سایت میتوانید وبلاگ خود را ایجاد کنید

ساخت بک لینک

 

ساخت بک لینک

 

 

قبل ازهر چیز بهتراست توضیحی مختصر درباره بک لینک ها و کاربرد آنها در بحث سئو و بالا بردن میزان بازدید سایت های لینک شده داشته باشیم. اصولا به اشتراک گذاری لینک یک وب سایت ، وبلاگ و یا پروفایل یک شبکه اجتماعی در سایت دیگر، بک لینک گفته میشود. بک لینک ها تاثیر زیادی در بالا بردن رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو دارند و به همین خاطر در فرایند سئو، مورد توجه فراوان قرار میگیرند. عوامل بسیاری در کیفیت و کمیت نمایش یک وب سایت در موتورهای جستجو دخیل هستند که یکی از این عوامل بک لینک ها می باشند.

 

اگر شما بتوانید از یک وب سایت قابل اعتماد و معتبر بک لینک بگیرید، قطعا تاثیر زیادی در بالا رفتن رتبه شما در موتورهای جستجو و همچنین میزان بازدید از وب سایت شما دارد. البته باید توجه داشت که در استفاده از بک لینک ها باید موارد زیر را در نظر داشته باشیم :

 

مطالب وب سایت شما و وب سایت لینک دهنده باید مشابه باشد

دریافت لینک در مقالات با کیفیت و طولانی دارای ارزش زیادی است

وب سایت لینک دهنده به شما باید دارای دامین ادوریتی خوبی باشد و در شبکه های اجتماعی به صورت فعال عمل نماید

 

 

موتور جستجوی گوگل در آخرین سیاست های خود وب سایت هایی را که از لینک های اسپم و بی کیفیت استفاده می کنند جریمه میکند. این بک لینک ها از نظر گوگل به آن دسته از بک لینک ها اطلاق می شود که مشمول موارد زیر باشد:

 

لینک هایی که از سایت های غیر مرتبط داده میشوند

لینک از صفحاتی که محتوای آنها ضعیف است

لینک هایی که از وب سایت های جریمه شده توسط گوگل داده می شود

لینک های با تعداد بالا و لینک های فوتر

تبادل لینک

گرفتن بک لینک از وب سایت های دارای دامین ادوریتی پایین

بک لینک از یک شبکه وبلاگی

بک لینک از وب سایت های هک شده

بک لینک هایی که به صورت خودکار ساخته می شوند

  

 

کسب و کارهای امروزی نمی توانند به هیچ وجه از اهمیت تاثیر موتورهای جستجو بر رشد کسب و کار خود غافل شوند و استارت آپ ها برای بهتر دیده شدن، از تمام توان خود استفاده می کنند تا فروش خود را چه در قالب محصول و چه در قالب خدمات افزایش دهند. در این راستا، استفاده هوشمند از بک لینک ها، میتواند به عنوان یک تکنیک موثر به کار گرفته شود. بک لینک های با کیفیت که توسط الگوریتم جدید پنگوئن مورد ارزیابی قرار میگیرند، تاثیر به سزایی در بالا بردن کیفیت آنالیز سایت شما در گوگل دارد.

 

در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که ارزیابی کیفیت لینک ها، فاکتوری بسیارمهم در موفقیت کمپین های سئو و بازاریابی است و با توجه به ارزش گذاری مداوم لینک ها توسط موتورهای جستجو، همواره باید در آنالیز کیفیت لینک های سایت خود کوشا باشید. در پایان این نکته را یادآور می شوم که  شما در وب سایت ساختکارعلاوه بر ثبت اطلاعات تخصصی خود به راحتی میتوانید بک لینک های با کیفیت تولید نمایید.

 

تاثیر شبکه های اجتماعی در گسترش کسب و کارها
ساخت رپورتاژ آگهی

نظرات

 
هیچ نظری هنوز
هم اکنون ثبت نام شده? از اینجا وارد شوید
مهمان
سه شنبه, 29 اسفند 1402
اگر شما می خواهید که ثبت نام کنید فیلد نام و نام کاربری را پر کنید.