خدمات بهداشتی و بخش مرتبط با بهداشت ، گستره وسیعی از نیازمندی های جامعه را تشکیل میدهد. تنوع و گوناگونی خدمات این بخش که میتواند شامل خدمات بیمارستانی ، درمانگاهی ، مطب های خصوصی ، بخش های آزمایشگاهی و ... باشد همواره جزء لاینفک احتیاجات ابناء جامعه به شمار می رود.

 

معرفی این اماکن و توضیحات لازم در خصوص نحوه مدیریت مجموعه ، معرفی کارکنان ، امکانات قابل ارائه ، و طرح مزایا و ارزشهای ایجاد شده اگر اهمیتی بیشتر از فعالیت های این مجموعه ها نداشته باشد ، بدون شک اهمیتی همتراز و مشابه با آن را خواهد داشت.

 

در این راستا و برای شناساندن هر چه بیشتر زیر مجموعه های مرتبط با بهداشت، بازاریابی و تبلیغات که طیف گسترده ای از روش ها و طرح های تبلیغاتی را شامل میشود، نقشی موثر در آگاه سازی مخاطبین در جهت شناخت اینگونه خدمات به شمار میرود. ایجاد کمپین های تبلیغاتی به منظور بهره وری از سیستم اطلاع رسانی و مخاطب قراردادن عموم افراد پروسه ای زمان بر و طولانی است که در کوتاه مدت جوابگوی نیازهای متخصصین نمی باشد.

 

داشتن دانش حرفه ای در زمینه تبلیغات و بازاریابی آنلاین اعم از سئوی وب سایت ها ، گوگل ادوردز، تبلیغات شبکه های اجتماعی ، اشتراک گذاری لینک در وب سایت های معتبرو روش های دیگر همه و همه جزئی از کمپین های تبلیغاتی در بستر وب می باشد که باید به طور هوشمندانه و با طرح یک استراتژی موفق پیش برده شود.

 

وب سایت ساختکار با در اختیار داشتن تمامی ابزارها و تکنیک های بازاریابی جهت معرفی مراکز بهداشتی ودرمانی و همچنین معرفی متخصصین مدت زمان  فرایند را بسیار کوتاه نموده و با قرار دادن پنل اختصاصی کاربری به اعضای سایت این امکان را میدهد که با صرف هزینه بسیار کم نسبت به معرفی تخصص خود و مراکز بهداشتی تحت نظارت خود اقدام نمایند.