• چرا بازاریابی اینترنتی

    با افزایش جمعیت انسانی و بالا رفتن نرخ  عرضه و تقاضا در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، خدماتی، تغذیه و سایر امور که با زندگی جوامع بشری در ارتباط تنگا تنگ بوده، ساختار تبادلات و پیشنهادات در دو حوزه مذکور از دیر باز در زمره چالش های فعالین عرصه عرضه و تقاضا  به شمار میرفته است. امروزه با توسعه فعالیت های تحت وب و افزایش روز افزون مخاطبین اینترنت ، نوع جدیدی از عرضه در بستر وب و در قالب بازاریابی محصولات و خدمات موسوم به بازار یابی اینترنتی ارائه میشود.

  • شیوه های سنتی بازاریابی

    اگر چه به نظر میرسد شیوه های قدیمی بازار یابی هنوز هم کما بیش کار آمد هستند ولی با توجه به محدودیت های این شیوه ، اغلب فعالان عرصه بازار یابی ترجیح میدهند در فعالیت های خود حتی المکان از تلفیق دو شیوه سنتی و مدرن در حوزه بازار یابی و به صورت همزمان بهره مند شوند .از طرفی پر هزینه بودن تبلیغات سنتی و باز خورد طولانی مدت آن سبب می شود که عملا این نوع از تبلیغات تنها در انحصار شرکت های سرمایه دار قرار گیرند.

  • مقایسه اجمالی شیوه های سنتی و نوین

    در مقام قیاس، بازار یابی اینترنتی بسیار کم هزینه بوده و برای کسب و کار های نوین بسیار مناسب می باشد که در نمودار اینفو گرافی می توان این موارد را مشاهده نمود. اما از چالش های مهم بازار یابی اینترنتی، پیچیدگی های خاص آن می باشد که این عرصه را تنها در قلمروی متخصصان قرار داده است.

  • ساختکار مرجع قدرتمند بازاریابی اینترنتی

    وب سایت ساختکار با رویکردی نوین سعی در ساده سازی این مهم نموده به نحوی که حتی با کمترین دانش فنی بتوان قدم در عرصه گسترده بازار یابی با هر سطح معلومات گذاشت.

    پنل کاربری اختصاصی جهت تولید و نشر اطلاعات ، ساده سازی مفاهیم ، عدم محدودیت در تولید محتوا، امکان ساخت رپورتاژ، تنوع شاخص های تبلیغاتی، تعرفه های غیر قابل قیاس و ... وجه تمایز وب سایت ما می باشد.

    با ثبت تخصص و حرفه خود در بانک اطلاعاتی ساختکار اولین گام را برای توسعه تجارت خود بردارید.